Často kladené otázky

Ušetrite svoj čas a nájdite odpovede na svoje otázky ohľadom tovaru, objednania, doručenia a mnoho ďalšieho.
Potrebujete poradiť s výberom?
Objednávka tovaru

Pri platbe Vašej objednávky môžete využiť jednu z nasledujúcich možností:

Platba v hotovosti alebo kartou

  • Platba v hotovosti alebo kartou pri vyzdvihnutí tovaru osobne v predajni Ľubica, Vajnorská 131/A v Bratislava

Platba kartou online

  • Bezpečná platba prostredníctvom platobnej brány CardPay od Tatra banky
  • Platobná brána umožňuje platbu platobnými kartami Visa, VISA Electron, MasterCard, VPay, Maestro a Diners Club
  • Máte možnosť využiť taktiež službu Google Pay alebo Apple Pay

Platba prevodom na bankový účet

  • Platbu po objednaní tovaru môžete uhradiť na náš firemný účet:
    Tatra banka a.s.
    IBAN: SK96 1100 0000 0026 2902 4017
    SWIFT (BIC) kód: TATRSKBX
  • Po dokončení objednávky sú produkty rezervované a následne Vám bude zaslaný email s potrebnými informáciami k platbe
  • Pri platbe je dôležité uviesť ako variabilný symbol číslo vašej objednávky
  • Je potrebné počítať s dlhším časom pripísania platby na náš účet (štandardne 1-3 pracovné dni), čo môže predĺžiť dobu dodania, preto odporúčame využiť možnosť platby online

Platba na dobierku pri prevzatí tovaru

  • Platba sa realizuje pri prevzatí tovaru od kuriéra v hotovosti alebo platobnou kartou
  • Služba je spoplatnená sumou 1,50 eur s DPH
  • Maximálna výška objednávky je 1 600 eur s DPH
  • Pri výdajných miestach AlzaBox - nie je možná platba na dobierku

TatraPay

  • Platba prostredníctvom internet bankingu pre klientov Tatra banky

Pre doručenie Vašej objednávky si môžete vybrať jednu z nasledujúcich možností:

Osobný odber

  • Tovar si môžete prevziať osobne v našom centrálnom sklade, Vajnorská 131/A v Bratislave

Doprava kuriérom DPD

  • Pri nákupe nad 49 eur s DPH je doprava ZADARMO
  • Za dopravu pri nákupe pod 49 eur s DPH si účtujeme poplatok 3,96 eur s DPH
  • Dátum doručenia je štandardne nasledujúci pracovný deň po odoslaní tovaru
  • O doručení balíka budete informovaný SMS správou alebo mailom s číslom balíka a predpokladaným termínom doručenia
  • Máte možnosť zmeniť deň doručenia zásielky

Odberné miesto DPD Pickup

  • Zásielku si môžete prevziať osobne v odbernom mieste Pickup v čase, ktorý Vám vyhovuje a bez toho, aby ste sa museli viazať na príchod kuriéra
  • Vyhľadať najbližšie odberné miesto môžete tu
  • Pri nákupe nad 49 eur s DPH je doprava na odberné miesto DPD Pickup ZADARMO
  • Za dopravu pri nákupe pod 49 eur s DPH si účtujeme poplatok 3,96 eur s DPH
  • Dátum doručenia je štandardne nasledujúci pracovný deň po odoslaní tovaru
  • O doručení zásielky na odberné miesto budete informovaný SMS správou alebo mailom

Doručenie do zahraničia

  • Pri zasielaní tovaru do zahraničia sa prepravné náklady kalkulujú individuálne

Nemusíte. Nakúpiť u nás môžete aj bez registrácie.

Dátum doručenia objednávky závisí na dostupnosti objednaného tovaru a spôsobe dodania. Pri každom produkte na našom webe nájdete informáciu o predpokladanom termíne dodania pri osobnom odbere alebo pri doručení kuriérom.  Dátum doručenia nevieme garantovať, pri 96% objednávok ho vieme splniť, prípadne danú objednávku doručiť ešte skôr ako sme avizovali.

Dátum dodania produktov záleží na ich dostupnosti. Tu sú dostupnosti, s ktorými sa stretnete na našom webe:

  • Skladom - tovar sa nachádza v našom sklade na Vajnorskej a je k dispozícii k okamžitému osobnému odberu. Ak si zvolíte dopravu kuriérom, objednávka je od nás expedovaná najneskôr ďalší pracovný deň
  • Skladom u dodávateľa - tovar sa nachádza na sklade u dodávateľa a musíme ho objednať. Dĺžka dodania sa od jednotlivých dodávateľov líši – presnú dĺžku dodacej doby nájdete na detaile produktu
  • Na objednávku - tovar je dostupný na objednávku. Presnú dĺžku dodacej doby nájdete na detaile produktu
  • Aktuálne nedostupné - tovar je aktuálne nedostupný a nie je možné ho objednať. Ak poznáme približný termín naskladnenia, nájdete ho na detaile produktu

Vplyv na dátum doručenia má aj počet kusov objednaného tovaru.  Ak objednávate viacero produktov, presnú dostupnosť a predpokladaný termín doručenia jednotlivých produktov nájdete  v košíku.

Termín doručenia kompletnej objednávky nájdete aj v poslednom kroku nákupu, pri výbere dopravy.

Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať e-mailom so zmenou stavu objednávky na pripravená na vyzdvihnutie.

Aktuálny stav Vašej objednávky môžete zistiť v sekcii moje objednávky. O zmenách v stave objednávky Vás tiež budeme informovať e-mailom. Keď bude Vaša objednávka expedovaná, pošleme Vám link na sledovanie zásielky. Ak ste si zvolili osobný odber, pošleme Vám e-mail, ak bude objednávka pripravená na vyzdvihnutie.

V prípade, že máte záujem o bližšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.

Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť. Stačí, ak nám napíšete Vašu požiadavku na predĺženie objednávky e-mailom na adresu eshop@lubica.eu

Objednávku môžete meniť alebo stornovať pokiaľ ešte nebola expedovaná. Kontaktujte nás a my objednávku zmeníme alebo zrušíme.

Ak chcete do objednávky pridať tovar, je možné, že sa jej dodanie predĺži.

Vrátenie peňazí sme povinní uskutočniť do 14 kalendárnych dní odo dňa, kedy odstúpite od kúpnej zmluvy. Dĺžka prevodu následne závisí od typu Vašej platobnej karty, účtu a podmienok Vašej banky. Vo väčšine prípadov však vrátenie peňazí trvá 2 - 5 pracovných dní.

Vrátenie a výmena tovaru

Áno, tovar z objednávky môžete vrátiť po dobu 14 dní od doručenia, bez udania dôvodu.

Pre vrátenie nepoužitého a nenoseného tovaru postupujte podľa nasledujúcich krokov:

1. Stiahnite si a vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy

Prosím, vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy a fyzicky ho vložte do balíka spolu s tovarom v pôvodnom stave, tak ako Vám bol doručený. Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.

Ak nemáte možnosť vytlačiť si formulár, stačí ak nám informácie vypíšete rukou.

Prosím uistite sa, že ste zadali správne číslo Vášho bankového účtu v tvare IBAN.

2. Zašlite nám tovar

Tovar môžete vrátiť osobne, prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu: ĽUBICA, s.r.o., Vajnorská 131/A, 831 04 Bratislava.

3. Vrátenie platby

Peniaze na Váš bankový účet zašleme čo najskôr. Vezmite však prosím na vedomie, že od prijatia Vášho tovaru môže trvať 14 dní, kým balík skontrolujeme v sklade a vrátime Vám peniaze.

Áno, u nás môžete vymeniť veľkosť objednaného tovaru 14 dní od doručenia zásielky.

Vymeniť je možné len zle zvolenú veľkosť produktu, nie je možné vymeniť produkt za iný produkt (napr. za inú farbu).

Ako postupovať?

1. Stiahnite si a vyplňte žiadosť o výmenu tovaru

Prosím, vyplňte žiadosť o výmenu veľkosti tovaru a fyzicky ho vložte do balíka spolu s tovarom v pôvodnom stave, tak ako Vám bol doručený. Žiadosť o výmenu tovaru si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.

Ak nemáte možnosť vytlačiť si žiadosť, stačí ak nám informácie vypíšete rukou.

2. Zašlite nám tovar

Tovar môžete vrátiť osobne, prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu: ĽUBICA, s.r.o., Vajnorská 131/A, 831 04 Bratislava.

3. Počkajte na novú veľkosť

Vymenenú veľkosť zašleme na Vašu adresu. Vezmite však prosím na vedomie, že Vami požadovaná veľkosť nemusí byť u nás na sklade a budeme ju musieť objednať. Aktuálnu dostupnosť, prípadne dĺžku dodania tovaru na objednávku nájdete na detaile produktu.

Ak sa rozhodnete vrátiť produkt, nie je možné Vám ho v rámci tej istej objednávky vymeniť za iný. Po obdržaní Vami vráteného produktu bude Vaša objednávka automaticky zrušená a peniaze vrátené na Váš účet.

V prípade, že máte záujem o iný model alebo farbu, všetko čo musíte urobiť, je vytvoriť si na našej stránke novú objednávku.

Pre vrátenie nepoužitého a nenoseného tovaru postupujte podľa nasledujúcich krokov.

Peniaze na Váš bankový účet zašleme čo najskôr. Vezmite však prosím na vedomie, že od prijatia Vášho tovaru môže trvať 14 dní, kým balík skontrolujeme v sklade a vrátime Vám peniaze.

Reklamácia tovaru

Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môžete reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.

Ak si želáte reklamovať tovar, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

1. Stiahnite si a vyplňte reklamačný protokol

Prosím vyplňte svoje údaje a stručne popíšte dôvod reklamácie. Protokol fyzicky vložte do balíka spolu s tovarom. Formulár na podanie reklamácie si môžete stiahnuť v PDF formáte tu.

Ak nemáte možnosť vytlačiť si formulár, stačí ak nám informácie vypíšete rukou.

2. Zašlite nám tovar

Tovar môžete priniesť osobne alebo nám ho môžete zaslať prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností. Pošlite nám ho doporučene na adresu: ĽUBICA, s.r.o., Vajnorská 131/A, 831 04 Bratislava.

Prosím vezmite na vedomie, že s reklamovaným tovarom budeme manipulovať a preto nám ho doručte vyčistený.

3. Proces reklamácie

Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.

Kompletné znenie reklamačných podmienok nájdete tu.

V prípade, že máte záujem o bližšie informácie, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na reklamacie@lubica.eu

K reklamácii originálny obal nie je potrebný.

Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás informovať o reklamačnom procese. Vaša reklamácia bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od doručenia.

V prípade, že máte záujem o bližšie informácie, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na reklamacie@lubica.eu

Výhody pre B2B zákazníkov

Každý zákazník, ktorý pri svojej registrácii vyplní IČO spoločnosti.

Po prihlásení sa vo Vašom profile zobrazí Vaša aktuálna obratová zľava. Zľavu taktiež uvidíte na všetkých produktoch, na ktoré sa zľava uplatňuje.

Napíšte nám na eshop@lubica.eu a my vytvoríme registráciu pre Vašu spoločnosť a nastavíme Vám veľkoobchodné ceny.

Nákup na faktúru so splatnosťou ponúkame našim dlhodobým zákazníkom na základe schválenia.

Ak potrebujete k Vášmu nákupu vystaviť faktúru, zvoľte si spôsob platby prevodom a my Vám zašleme predfaktúru na úhradu. Po úhrade predfaktúry expedujeme objednaný tovar.

Áno, stačí ak nám Vaše číslo objednávky napíšete do poznámky pri tvorbe objednávky.

Obratová zľava pre B2B

Systém automaticky sleduje všetky Vaše nákupy za 365 predchádzajúcich dní.

Po prihlásení sa vo Vašom profile zobrazí Vaša aktuálna obratová zľava. Zľavu taktiež uvidíte na všetkých produktoch, na ktoré sa zľava uplatňuje.

Nie, systém automaticky sleduje všetky Vaše nákupy za 365 predchádzajúcich dní, bez ohľadu na to, v akom roku boli uskutočnené.

Obratová zľava sa uplatňuje na všetky produkty, ktoré nie sú aktuálne v akcii alebo v dopredaji. Po prihlásení uvidíte na daných produktoch označenie s % výškou Vašej zľavy.

Navýšenie obratu nastane v deň faktúracie Vašej objednávky. Ak dosiahnete obrat potrebný na vyššiu úroveň, obratová zľava sa Vám upraví okamžite automticky.