Čo je logo firmy a na čo slúži?
Logo je základným poznávacím znakom firmy, ktoré buduje jej meno a prostredníctvom ktorého sa firma navonok prezentuje. Firemné logo na pracovnom oblečení zároveň podporuje profesionalitu a dôveryhodnosť firmy. Objavte, ako môže správne navrhnuté logo firmy pomôcť vášmu podnikaniu.

Prečo je logo firmy na pracovných odevoch dôležité?

Firemné logo predstavuje vizuálne zosobnenie značky. Ide o kľúčový prvok, ktorý odlišuje firmu od jej konkurencie a zanecháva výrazný odtlačok v povedomí verejnosti. Logo firmy sa skladá z jedinečnej kombinácie farieb, písmen a symbolov, ktoré spolu tvoria jeden výsledný obraz.

V dobe preplnenej informáciami a neustálej konkurencie je logo to, čo môže firmu výrazne odlíšiť, uľahčiť jej zapamätanie a vytvoriť emocionálnu väzbu s cieľovým publikom. Preto je jeho správne navrhnutie a strategické využitie neoddeliteľnou súčasťou úspechu značky.

V spoločnosti Ľubica realizujeme logá na rôzne pracovné oblečenie:

Neváhajte nás kontaktovať, radi vám s možnosťou výberu a spracovania loga na mieru poradíme.

vyšívané logo

Zdroj: Adobestock.com

Aké prevedenie loga si vybrať?

V našej firme zabezpečujeme tieto metódy spracovania loga na mieru:

  • nažehľovanie flex fóliou (aj nažehľovanie reflexných pásov),
  • strojové vyšívanie,
  • nalepovanie loga na prilbu,
  • sieťotlač.

Použitá metóda závisí od vašich preferencií, ale aj od charakteru výrobku alebo materiálu, z ktorého je vyrobené pracovné oblečenie. Napríklad na flísové bundy a mikiny je vhodné použiť vyšívané logo, na funkčné tričká je vhodnejšie zvoliť potlač, aby nestratili svoju funkciu. Na prilby alebo okuliare logá zase lepíme.

logo na mieru

Zdroj: Adobestock.com

Na čo myslieť predtým, ako si objednáte logo?

1. Veľkosť a umiestnenie loga firmy na odevy

Logo firmy možno umiestniť na rôzne časti odevu, najčastejšie sa s ním stretávame na ľavej strane v oblasti srdca, na chrbte, na rukávoch či na stehne. Na čiapky a šiltovky sa logo umiestňuje na čelo, ale aj na bočnú a zadnú stranu.

Napriek tomu pri niektorých typoch oblečenia treba myslieť aj na špecifické veci, ako sú strih a tvar. Napríklad, ak má bunda či mikina kapucňu, firemné logo nedávame na chrbát, aby sme ho zbytočne nezakrývali (prípadne ho posunieme nižšie do stredu chrbta.)

2. Farba loga firmy

Dôležité je myslieť na farebnosť loga v súvislosti s farbou oblečenia. Napríklad, na tričku modrej farby môže modré logo v rovnakom odtieni zaniknúť. V tomto prípade treba zvoliť inú farebnosť, prípadne sa riadiť vaším dizajn manuálom.

3. Nápisy

Na reflexné vesty (ale aj iné oblečenie podľa požiadavky) nažehľujeme aj nápisy, ako sú: INFORMÁCIE, VRÁTNIK, SECURITY, NÁVŠTEVA, BRIGÁDNIK, ORGANIZÁTOR, STRÁŽNA SLUŽBA a podobne.

Samotné logo firmy alebo nápis môže byť aj v reflexnej farbe.

4. Reflexné pásy

Na odevy nažehľujeme reflexné pásy – plné aj prerušované. Šírka pásov môže byť 3 cm alebo 5 cm. Reflexné pásy bývajú umiestnené na rukávoch, na obvode odevu alebo na nohaviciach.

5. Podklady, v ktorých treba zaslať logo

Logo Vašej firmy je potrebné zaslať v editovateľnom vektorovom formáte, respektíve v krivkách (pdf, eps, cdr, ai, svg). Tým sa zabezpečí jeho kvalitné zviditeľnenie aj pri malých detailoch.

Ako si môžete u nás objednať logo?

Objednať logo si môžete prostredníctvom formulára, ktorý nájdete na našej stránke.

V prípade, ak si vytvoríte online objednávku na tovar, napíšte do Poznámky v objednávke, že máte záujem o spracovanie firemného loga. Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme si podrobnosti.

V rámci procesu spracovania loga vám pripravíme náhľady vybraných druhov oblečenia, aby ste videli presné umiestnenie a farbu loga.

So všetkými otázkami a výberom správneho loga vám radi pomôžeme, ak nás budete kontaktovať na tel. čísle: +421 2 4445 8684 alebo e-mailovej adrese: eshop@lubica.eu.